The best Side of ماگ حرارتی

Wiki Article

ماگ دو جداره دارای دو لایه می باشد. جداره بیرونی لیوان معمولا داغ نمی شود و برای سرو نوشیدنی های گرم می توان به راحتی دستمان بگیریم.

ماگ های سفالی معمولا از محبوبیت زیادی برخوردار نیستند، اما می توان گفت که بسیار بادوام و مقاوم هستند و در مقایسه با ماگ های دیگر طول عمر بالایی دارند. ماگ استیل(فلزی):

بهتر است که لیوان های دو جداره را داخل ماشین ظرفشویی شست وشو ندهید.

ماگ حرارتی سفارشی دارای طرحی میباشد که با توجه به سلیقه شخصی خود افراد سفارش داده میشود. افراد سخت پسند یا کسانی که طرح های موجود در بازار را دوست ندارند میتوانند طرح ماگ حرارتی یا ماگ سفری خود را سفارش دهند تا بر روی ماگ چاپ شود.

برای چاپ لیوان حرارتی سفارشی در ارسال طرح مد نظر خود از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید. از بزرگ نمودن عکس هایی که کیفیت لازم را ندارند پرهیز کنید.

پس اگه مثل من که توی کل زندگیم خرید کادویی برای چالشی سخت بوده و هیچ‌وقت نمی‌دونستم برای کادو چی باید بخرم، بهتره که گزینه خرید ماگ حرارتی رو توی کادوهاتون اضافه کنین و بتونین افراد مهم زندگی‌تون رو خوشحال کنین.

ماگ از طراحی ظاهری بسیار متنوعی برخوردار است و در طرح و مدل های متنوعی وجود دارد که این طرح ها بصورت چاپ روکش و یا حالت برجسته تولید می شوند.

سلام، سفارش من امروز به دستم رسید. بسیار لذت بردم از این خرید. خوشحالم که با یک فروشگاه حرفه ای آشنا شدم.

رفتم بیرون کادو کردم خیلی وقتم رو گرفت و هزینه ش هم خیلی بیشتر از این مقداری شد که اینجا میشه خرید.

چنانچه سفارش شما ??????? ????? نیاز به توضیحات دارد. در فیلد مورد نظر وارد فرمایید.

در ماگ های حرارتی با گذشت زمان پلاستیک روی بو و طعم نوشیدنی تاثیر می گذارد و در صورتی که مواد اولیه ماگ نامرغوب یا بازیافتی باشد امکان ترکیب با نوشیدنی و ایجاد مواد مضر برای سلامتی وجود دارد.

ماگ دمنوش مخصوص دم کردن نوشیدنی های داغ مانند قهوه، چای و دمنوش های گیاهی است.

وضعیت: ناموجود گزارش بروزشده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ مشاهده پیشنهاد بروزشده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

البته همانطور که از نام لیوان حرارتی پیداست بیشتر برای خوردن نوشیدنی های گرم استفاده میشود چرا که با گرما طرح اصلی‌اش را نشان می دهد.

Report this wiki page